Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS4502J10 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

welgro 30-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

verschillende soorten koffie thee en chocolademelk geprobeerd.
Er zitten hele lekkere dingen bij , vooral de chai thee
vinden wij erg lekker en de koffie is ook erg lekker en vooral heet wat ik bij een Senseo minder vindt.
apparaat is makkelijk te bedienen en schoon te houden.

voor ons geen miskoop.

JufS 30-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Ziet er mooi strak vormgegeven uit. Makkelijk in gebruik. Handige grote waterreservoir die er met één hand in te zetten is door de handgreep.

stefanspeessen 29-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

ideaal voor een snelle kop koffie, thee of chocomelk!
het design van dit apparaat is netjes verzorgt en netjes afgewerkt

jmvdlaan 29-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Degelijk en mooi apparaat. Gebruiksvriendelijk.
Door zijn vormgeving neemt het apparaat weinig ruimte in.

Bob91 23-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Mooi apparaat om te zien, niet te groot. Makkelijk in gebruik, met de vele smaken voor ieder wat wils.

Gert94 19-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

een top apparaat, heerlijke koffie, makkelijk in gebruik en makkelijk te bedienen. Schoonmaken heel simpel door het handige systeem.

Najda90 26-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Goed apparaat, mooi compact design, lekkere koffie, wel eerste keer moeite gehad met de latte macchiato.

Nils_tassimo 22-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

één apparaat die alle varianten met één druk op de knop voor je maakt.

het is echt kinderspel om een latte te maken. Mijn zoontje van 3 lukt het zelfs......

kortom erg tevreden over de eenvoud van dit apparaat en hij is een aanwinst op het aanrecht..

weg met de "pad" machines die je alleen een bakkie slootwater geven....
Ga voor deze Bosch Tassimo als je * simpel * snel * verschillende smaken * en *kwaliteit* wilt.

misschien per consumptie iets duurder... maar dat vergeet je snel als je wéér de eerste slok neemt. mmmmm.

van der Heijden1980 12-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Handig dat je niet alleen koffie hebt, maar ook thee, chocolademelk, cappuccino enz..
Alles smaakt ook echt goed.In het begin moest ik even kijken hoe het werkte, maar een kopje koffie enz zetten gaat nu erg makkelijk.Het apparaat ziet er mooi uit, maar hoe lang deze mee gaat weet ik natuurlijk nog niet. Ik hoop natuurlijk dat het apparaat heeeel lang meegaat!

Nonja4 02-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Vol van smaak, genoeg variatie assortiment dranken. Mooi compact apparaat handig in gebruik. Dranken zijn qua prijs niet goedkoop maar ikzelf vind het wel waard vanwege de ultieme smaak.

Bobdegroot1105 29-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Goed apparaat, makkelijk in gebruik en maakt heerlijke dranken. Wel zijn de dranken pakketten wat duur.

Jevon83 28-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Mooi slank model, staat prachtig in de keuken. Het is met deze machine mogelijk om makkelijk en snel diverse heerlijke koffievarianten te zetten, maar ook diverse thee- en chocoladevarianten. Tot nu toe zeer tevreden. De t-discs zijn enkel bij de supermarkt keten Albert Heijn en in de webshop te verkrijgen, ik verwacht dat dit nog wel uitbreidt.

De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen omdat ik het apparaat pas net in bezit heb.

GerardT68 25-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Volgens mij gaan we aan dit apparaat veel plezier beleven, ziet er degelijk uit.
Smaak is heerlijk, diverse koffie,s en choco getest!

Dennis684756 25-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Na enkele koppen koffie/Milka choco/thee gezet te hebben gaan de smaken zich met elkaar mengen, Ik heb het apparaat dan al gereinigd. Ik serveer mijn gasten dus cappuccino die naar thee smaakt. en Milka Choco die naar cappuccino smaakt. Niet erg prettig.

cobyentoon 24-01-2015

makkelijk en snel
en zeer mooi op de aanrecht
een echte aanwinst
door de diverse smaken kunje lekker genieten voor ieder moment

roelien1 24-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

nog maar net in gebruik maar werkt perfect!
gebruiksaanwijzing mag wel iets duidelijker, vooral voor de verschillende soorten dranken, was ff uitvogelen bij latte machiato welke pad het eerst moest maar is gelukt! na de 3e senseo met deze meer tevreden.

vito2012 24-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

super mooi en goed apparaat , handig in gebruik en zet lekkere drankjes zoals verschillende smaken koffie , thee , chocomel.

geert66 24-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

nog niet te veel gebruikt om te oordelen, van de mogelijke dranken die mogelijk zijn met de Tassimo wat ik heb gebruikt was voor mij goed.

sasm94 22-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Mooie machine, veel lekkere smaken, makkelijk te gebruiken. Alleen wel erg veel verpakking om de kapsules

Marc3108 22-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Handig in gebruik,lekkere dranken en goed warm. Voor een ieder wat wils en de drank chai latte zit er oo9k bij. Heerlijk

Banaan71 22-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Fijn apparaat,ruime keuze aan warme dranken.De Latte machiato is lekker van smaak.De dranken zijn lekker warm. Ben er super blij mee.

Codeneos 22-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Om te begin bij het uiterlijk, het apparaat ziet er goed uit. Vrijwel de gehele machine is afgewerkt in pianolak zwart met op de zijpanelen licht voelbare structuur. Het is daarmee dan ook een zeer elegant ogende machine die uitnodigt te gebruiken. Het plastic aan de zijkanten is wel iets wat aan de dunne kant maar verder is het een buitengewoon degelijke machine, een heel stuk degelijker dan bijvoorbeeld een Senseo.

Wat betreft het gebruiksgemak kan ik kort zijn; een goede koffie maken was nog nooit zo simpel. En dat geld niet alleen de klassieke koffie maar ook voor latte's en cappuccino's. De machine laat zich bedienen met slechts 1-knop (!!) en weet door de barcode op de capsule precies hoeveel water en de pompdruk er nodig zijn voor een goed resultaat. Met deze machine kan echt iedereen binnen een paar minuten een perfecte cappuccino maken.

En dan misschien wel het belangrijkste aspect; de smaak. Ook daar ben ik zeer over te spreken, zowel de gewone koffie als de cappuccino's smaken heerlijk. Ook de mogelijkheden als het aankomt op verschillende dranken is uitgebreid, van hot chocolate tot latte macchiatos de Tassimo kan het allemaal. Het zal je dan ook niets verbazen dat dit mijn nieuwe favoriet is als het aankomt op koffie.

In tegenstelling tot veel andere cup-, pad- en klassieke koffiezet apparaten kan de Tassimo uitgerust met een BRITA waterfilter. Zo'n filter gaat ongeveer 8 tot 12 weken mee, boven het reservoir zit een handig LCD schermpje met indicatie hoelang het filter nog meegaat. Een nieuw filter kost 5 tot 6 euro en is meestal bij lokale drogist wel verkrijgbaar.

Omdat ik de machine pas een paar dagen in gebruik heb kan ik nog geen een oordeel vellen over de duurzaamheid, maar als bouwkwaliteit een indicatie voor de duurzaamheid is zit ook dit wel goed.

Samengevat; met de Tassimo TAS 4502 J10 maak je een goede keuze. De koffie smaak heerlijke, makkelijk in gebruik en een uitgebreide keuze aan koffie soorten.

Stafke2010 20-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Verslavend.... Smakelijk.... goed assortiment.... wel een beetje prijzig bij veelvuldig gebruik, maar het smaakt goed.

Alexxx23 20-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Mooi apparaat en maakt lekkere dranken, groot aantal varianten en mogelijkheden. perfect apparaat voor mensen die niet onwijs veel drinken en van variatie in smaak houden.

Claudia Oosterom 16-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4502J10 zwart, rvs

Apparaat is mooi van vormgeving, staat mooi op mijn kook eiland. De mogelijk heden zijn uitgebreid tevens het gebruiksgemak. De smaak met name de koffie en chocolade is erg lekker, zelf drinken wij geen thee, maar de visite vind de thee lekker.
Over de duurzaamheid kan ik geen oordeel geven het apparaat is nog maar een paar weken in mijn bezit.

De aanschaf is een zeer goede keuze.